Správně fungující účetní a ekonomický software je základem každé společnosti. Samozřejmostí takového systému musí být spojení účetní části s plánováním, reportingem, CRM, personální agendou, skladem a mnoha dalšími oblastmi provozu Vaší firmy. Absolutní nutností je dnes i napojení na externí zdroje dat, a naopak možnost datových toků do jiných systému z Vašeho softwaru.
S různými ekonomickými systémy pracujeme již léta. Za tuto dobu jsme získali mnoho zkušeností nejen s jejich implementacemi, ale hlavně s jejich dalším rozvojem. Jsme tak schopni našim klientům nabídnout právě ta technologická řešení, která jsou pro jejich firemní potřeby nejvhodnější a nejsou finančně náročná. Jedním z takovýchto systémů je Duel od Ježek Software, který je v současnosti jedním z těch nejvíce využívaných v ČR, neboť dokáže zajistit kompletní zastřešení firemní agendy. V roce 2019 jsme se stali oficiálním partnerem Ježek Software, a díky tomu můžeme našim klientům poskytovat kompletní servis od instalace až po pravidelnou podporu včetně vedení účetnictví.
Naši zkušení specialisté Vám ochotně poradí nejen s výběrem vhodných technologií pro Vaši společnost, ale také pomohou s jejich instalací, provedou Vás celým procesem zaškolení, pravidelně se o Vás budou starat.
A to i v případě jakýchkoliv problémů, kdy jsou Vám k dispozici 24/7 kdekoliv v rámci České republiky či online, to vše v českém i anglickém jazyce.

Duel systém
Moduly a optimalizace
Balíčky spolupráce
Doplňkové služby

SLUŽBY

Duel systém od Ježek Software


Co je Duel?
Systém postavený na moderní SQL technologii, přehledný, snadně ovladatelný, s logickou strukturou dat a možnosti napojení i na další systémy.
Pro koho je určený?
Jak pro malé živnostníky, tak střední firmy až po velké akciové společnosti.
Co s ním získáte?
Kompletní firemní agendu na jednom místě: podvojné účetnictví i daňová evidence, fakturace, základní reporting, sklady, majetek, mzdy a mnoho dalšího.

S čím Vám můžeme pomoci my?
+ S implementací systému: instalace včetně serverového řešení, základním i pokročilým nastavením, napojením systému do Vaší firmy, rozšířením licencí, upgrady atd.
+ Se správným nastavením: tak aby splňoval to, co od něj potřebujete.
+ S parametrizací systému: vzhledy pracovních obrazovek, tiskové sestavy apod.
+ Se zaškolením: nejen tím vstupním, ale i dalšími v průběhu užívání dle individuálních potřeb vzdáleně či přímo u Vás.
+ S technickou podporou: kdykoliv nás budete potřebovat jsme Vám k dispozici ať už po telefonu nebo přímo u Vás v kanceláři.
+ S přechodem ze Sterea: pro uživatele původního softwaru Stero výhodně zajistíme plynulý přechod na Duel včetně převodu dat, řízení celého projektu migrace a samozřejmě zaškolením.

Moduly a optimalizace


V čem Vám pomůžeme anebo poradíme?

V kompletním licenčním řešení pro provozování Duelu, ale i dalších programů a služeb:
+ Prodej, konfigurace modulů (sklad, mzdová agenda atd.) a jeho dodání.

V kompletním HW a SW řešení na klíč:
+ Servery, VPN, zálohy, dohled, bezpečnost.

V práci z domova díky VPN:
+ Umožníme Vašim zaměstnancům pracovat vzdáleně a tím šetřit náklady.

Zoptimalizujeme Vaše používání Duelu:
+ Pomůžeme Vám vyladit využívání účetního programu do největší dokonalosti.

Provedeme analýzu používání systému DUEL ve Vaší firmě:
+ Jak je systém využíván, identifikujeme slabé stránky a možnosti pro další optimalizaci.
+ Doporučíme vhodné cesty, jak posunout chod firmy dále.

Napojíme data z Duelu na externí zdroje:
+ A tím zjednodušíme Vaše procesy a lidem práci.

Vyrobíme reporting pro management na míru:<
+ Různé sestavy, exporty, napojíme data Duelu na Excel apod.

Nabídneme konkurenční srovnání řešení v Duelu se systémy, které používáte.

Balíčky služeb a spolupráce


FL BASIC
Jednorázové projekty podle potřeby klienta: spolupráce na bázi jednotlivých zakázek např. jen dodání serveru a VPN, jejich instalace, upgrade, školení, podpora, konzultace, jednorázové úpravy apod.
FL OPTIMAL
Paušální podpora konkrétních oblastí dle potřeb klienta: spolupráce na bázi pravidelné bázi na předem určeném projektu jako je zajištění softwaru, pravidelná školení, zajištění a správa docházkového systému apod.
FL ASSIST
Asistovaný Duel software: komplexní servis o Vaše Duel řešení od zajištění serveru a jeho správy přes instalaci stanic, nastavení, jeho upgrady a rozšíření, zálohování, plné podpory i ve formě školení.
Našim klientům jsme k dispozici 24/7 jak v českém, tak anglickém jazyce a ochotně poradíme s čímkoliv, co budou potřebovat, a to nejen v rámci systému. Rádi přijedeme osobně, nebo můžeme Vaše dotazy vyřídit vzdáleně.

Doplňkové služby


Tam, kde DUEL nedokáže pomoci, umíme najít vhodná řešení Vašich potřeb.

Pomůžeme Vám vybrat i jiné, pro Vás vhodné technologie jako je např. docházkový systém, alternativní systémy (účetní, ekonomické či obchodní).

Vždy se řídíme zásadou cena x výkon, a proto se můžete spolehnout, že Vám pomůžeme s výběrem té nejlepší varianty.

Spolupracujeme s ověřenými dodavateli a můžeme tak garantovat profesionální služby.

JSME TU PRO VÁS

Sídlo firmy:

Fubraland a.s.
vedená u městského soudu v Praze,
oddíl B 22897

IČ: 06519911

Na Zlíchově 228/4 152 00 Praha 5 - Hlubočepy

Kontakt:

Telefon: 211 155 402

Email: financezavináčfubraland.cz


   

Těšíme se na vaše dotazy a věříme, že pro vás vždy najdeme to nejlepší řešení...

Team Fubraland a.s.