Pokud hledáte účetní firmu, která se Vám za rozumných podmínek spolehlivě postará o účetnictví a daně, zkuste to s námi. Povedeme pro Vás celou účetní a daňovou agendu, zpracujeme mzdy, vyřešíme za Vás personalistiku, nastavíme reporting pro vedení a poradíme i v dalších oblastech manažerského účetnictví. Uvolníme Vám tak ruce od nepříjemného papírování či komunikace s finančními úřady a Vy se tak bez starostí můžete věnovat pouze svému podnikání. Naše služby jsou určeny pro každou velikost zákazníka, od začínajících živnostníků a start-up firem až po velké nadnárodní společnosti. Naše dlouhodobé zkušenosti a znalost oboru Vám zaručí snadnou orientaci v účetní problematice a poskytnou korektnost Vašich účetních čísel. U nás se můžete spolehnout na tým zkušených profesionálů, kteří Vám budou plně k dispozici 24/7. Ochotně Vám poradí s jakoukoliv problematikou, ať už se bude jednat o jednoduché účetnictví, či daňové doklady, až po mzdovou agendu. Naši lidé jsou pravidelně školeni, komunikují plynně v anglickém jazyce a rádi za Vámi přijedou kamkoliv v rámci České republiky. Rádi se zlepšujeme a vyvíjíme společně s tím, jak se rozvíjí naši klienti. Za svojí prací si stojíme a garantujeme její bezchybnost.

Vedení účetnictví
Daňová přiznání
Mzdová agenda
Podpora a poradenství

SLUŽBY

Vedení účetnictví

+ Zastřešení celkové účetní agendy pro nově začínající živnostníky i firmy.
+ Kompletní vedení účetnictví nebo daňové evidence pro všechny velikosti firem.
+ Nastavení procesů předávání účetních dokladů a jejich účtování.
+ Vyhotovení statutárních účetních výkazů.
+ Zpracování roční uzávěrky.
+ Příprava podkladů pro audit a spolupráce s Vaším auditorem.
+ Příprava reportingu pro management a třetí strany (banky apod.).

Účtujeme v ekonomickém systému Duel s možností vzdáleného přístupu do Vaší účetní agendy. Bezpečnost Vašich dat je samozřejmostí, to garantujeme.

Daňová přiznání a jejich podklady

Připravujeme daňová přiznání nebo jejich podklady:

+ K dani z přidané hodnoty včetně kontrolního a souhrnného hlášení.
+ K dani z příjmů fyzických osob.
+ K dani z příjmů právnických osob.
+ K dani silniční.

Budeme za Vás komunikovat s finančním úřadem a v případě potřeby spolupracovat i s naším externím daňovým poradcem.

Mzdová agenda


+ Kompletní zpracování mezd.
+ Elektronické podklady pro úhradu mezd a odvodů.
+ Hlášení pro správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny.
+ Přihlášky a odhlášky zaměstnanců.
+ Roční zúčtování daně z příjmu zaměstnanců.
+ Vedení personální agendy.
+ Příprava pracovních smluv.
+ Poradenství v oblasti daňově uznatelných benefitů.

Pomůžeme Vám v komunikaci s úřady a budeme Vám nápomocni při jejich kontrolách.

Naše podpora a poradenství


Účetní poradenství:
+ Dohled nad správným účtováním dokladů, korektně zpracovaným DPH, daňovou uznatelností nákladů atd.
Ekonomické poradenství:
+ Správná interpretace účetních dat směrem k vedení společnosti.
Revize a analýzy účetnictví
+ Kontrola správnosti účtování, střediskové a zakázkové účtování apod.
Konzultace a pomoc při implementaci ekonomických systémů:
+ Jejich zavádění, změny, přenastavení, správné a efektivní využívání současného programového vybavení.
Pomoc v plánování cash-flow firmy.
Asistence při výběru Vaší banky.

JSME TU PRO VÁS

Sídlo firmy:

Fubraland a.s.
vedená u městského soudu v Praze,
oddíl B 22897

IČ: 06519911

Na Zlíchově 228/4 152 00 Praha 5 - Hlubočepy

Kontakt:

Telefon: 211 155 402

Email: financezavináčfubraland.cz


   

Těšíme se na vaše dotazy a věříme, že pro vás vždy najdeme to nejlepší řešení...

Team Fubraland a.s.